Положення про цифрову безпеку Запорізької гімназії №29 Запорізької міської ради (див. вкладання)

Стратегія подолання освітніх втрат загальної середньої освіти здобувачами освіти Запорізької гімназії №29 Запорізької міської ради в 2023-2024 р.р. (див.вкладання)

Критерії оцінювання учнів 1-4 класи

https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0813729-21#Text

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1—4 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН від 13.07.2021 № 813)

5-6 класи

https://rada.info/upload/users_files/44037815/6359fc2809a9fe6d817a93bd3dec5236.pdf

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5—6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (наказ МОН від 01.04.2022 № 289)

7-9 класи

https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13#Text Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (наказ МОН від 21.08.2013 № 1222)

Інструкція

для учнів 5-9 класів Запорізької гімназії №29 та їхніх батьків щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

1 .Заняття проводяться за наданим розкладом уроків у синхронному (Zoom) та асинхронному (на платформі Classroom) режимах. Посилання (ідентифікатор та пароль) на Zoom – конференцію вчителі щотижня прикріплюють у розкладі на платформі Padlet.

2. Батьки зобов’язані забезпечити технічні можливості для участі учнів у освітньому процесі з використанням технологій дистанційного навчання та організаційно сприяти навчанню своїх дітей. У разі повної або тимчасової неможливості забезпечення навчання дітей з технічних чи інших поважних причин батьки негайно повідомляють про це класного керівника. Якщо батьки не надають таку інформацію вчасно та не забезпечують участь дитини в освітньому процесі (синхронному та/або асинхронному режимі) протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти має інформувати про це районне управління (службу) у справах дітей. (Згідно з другим абзацом п. 13 розділу І Положення про дистанційне навчання).

3. Переважна більшість занять в синхронному режимі проводяться з англійської, німецької мови, математики, української мови, фізики, біології, історії, інформатики , а з інших предметів за потреби.

4. Під час проведення уроків у формі відео-конференції учень повинен мати охайний вигляд, обов’язково виходити на зв’язок з відео-зображенням. За відсутності веб-камери батьки попереджають класного керівника завчасно.

5. З інших предметів уроки проводяться в асинхронному режимі з виконанням завдань, розміщених учителем на платформі Classroom у час проведення уроку за розкладом.

6. Якщо у Запоріжжі лунає сигнал «Повітряна тривога», учитель закінчує урок у синхронному режимі та переходить до асинхронного режиму.

Учень повинен закінчити урок у синхронному режимі та перейти у безпечне місце , яке обговорено заздалегідь з батьками (укриття, сховище, або дотримуватися правила «двох стін»). Після сигналу «Відбій» продовжити навчання за розкладом.

7. Якщо після сигналу «Відбій» за розкладом продовжується урок у синхронному режимі, але до кінця уроку залишилося менше 10 хв. приєднуватися до нього НЕ треба (закінчуємо у асинхронному режимі) . Якщо більше 10 хв -продовжуємо у синхронному режимі.

8. Домашня робота, яку виконали учні, прикріплюється на платформі Classroom до 20-00 у день перед наступним уроком з даного предмету (або вчитель призначає іншу дату виконання). Якщо це контрольна робота або тест, вчитель обмежує час виконання.

9. Якщо дитина не прикріпила виконану роботу до означеного терміну, вчитель виставляє помітку «н», яка означає невиконання дитиною завдання на уроці(така позначка дає право вчителю враховувати дану роботу з оцінкою «0» при виставлені тематичної оцінки).

Якщо учень замість роботи надіслав пустий файл , вчитель виставляє оцінку «1»

Оцінка «1» або позначка «н» можуть бути виправлені вчителем на іншу оцінку у разі виконання роботи учнем та надання на перевірку не пізніше ніж за тиждень після призначеного терміну виконання. Пізніше роботи не перевіряються (крім випадків, коли дитина пропустила термін виконання даної роботи з поважної причини).

10. Якщо учень відсутній на уроці з поважних причин та батьки заздалегідь повідомили класного керівника про це, йому виставляється на предметну сторінку журналу позначка «п/п» (така позначка дає право вчителю не враховувати дану роботу при виставлені тематичної оцінки або дитина може надати роботу пізніше).

11. Учні , що навчаються індивідуально (за сімейною формою або на екстернаті) можуть приєднуватися до уроків, користуватися матеріалами ,що надають вчителі, консультуватися зі вчителями, виконувати завдання але роботи не перевіряються (оцінювання відбувається за окремим графіком)

Просимо батьків з усіма питаннями звертатися до класного керівника (у режимі спілкування визначеному класним керівником) або до адміністрації на електронну адресу shef29@ukr.net

Усі питання будуть розглянуті, а їх вирішення залежить від наших спільних зусиль.

Інструкція

для педагогічних працівників 5-9 класів Запорізької гімназії №29

щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

1.Заняття проводяться за наданим розкладом уроків у синхронному (Zoom) та асинхронному (Classroom) режимах.

Якщо у Запоріжжі лунає сигнал «Повітряна тривога», учитель закінчує урок у синхронному режимі та переходить до асинхронного режиму.

Після сигналу «Відбій» продовжити навчання за розкладом.

Якщо після сигналу «Відбій» за розкладом урок повинен відбуватися у синхронному режимі, але до кінця уроку залишилося менше 10 хв -. урок закінчуються в асинхронному режимі . Якщо більше 10 хв -продовжується у синхронному режимі.

2. Переважна більшість занять в синхронному режимі проводяться з англійської, німецької мови, математики, української мови, фізики, біології, історії, інформатики, а з інших предметів за потреби. Посилання (ідентифікатор та пароль) на Zoom – конференцію вчителі кожного уроку прикріплюють у розкладі на платформі Padlet.

3. З інших предметів уроки проводяться в асинхронному режимі з виконанням завдань, розміщених учителем на платформі Classroom, у час проведення уроку за розкладом.

4. Матеріали для проведення уроків в асинхронному режимі вчитель викладає на Classroom.

5. Домашня робота, яку виконали учні, прикріплюється на платформі Classroom до 20-00 у день перед наступним уроком з даного предмету (або вчитель призначає іншу дату виконання). Якщо це контрольна робота або тест вчитель обмежує час виконання.

6. Якщо дитина не прикріпила виконану роботу до означеного терміну, вчитель виставляє помітку «н», яка означає невиконання дитиною завдання на уроці(така позначка дає право вчителю враховувати дану роботу з оцінкою «0» при виставлені тематичної оцінки). Якщо учень замість роботи надіслав пустий файл , вчитель виставляє оцінку «1» Оцінка «1» або позначка «н» можуть бути виправлені вчителем на іншу оцінку у разі виконання роботи учнем та надання на перевірку не пізніше ніж за тиждень після призначеного терміну виконання. Пізніше роботи не перевіряються.

7. Завдання, надіслані учнями, перевіряються вчителем своєчасно згідно нормативних вимог.

8. Якщо учень відсутній на уроці з поважних причин та батьки заздалегідь не повідомили класного керівника про це, йому виставляється на предметну сторінку електронного журналу позначка «н».

9. Якщо учень відсутній на уроці з поважних причин та батьки заздалегідь повідомили класного керівника про це, йому виставляється на предметну сторінку журналу позначка «п/п» (така позначка дає право вчителю не враховувати дану роботу при виставлені тематичної оцінки або дитина може надати роботу пізніше).

10. Вчитель забов’язаний надавати консультацію учням , що навчаються індивідуально (за сімейною формою або на екстернаті) за запитом. Учні можуть приєднуватися до уроків, користуватися матеріалами ,що надають вчителі, виконувати завдання. Але вчитель не забов’язаний перевіряти ці роботи (оцінювання відбувається за окремим графіком)

11. Класний керівник щоденно виставляє позначку «ХВ», «п/п» (відсутність учня за хворобою або з поважних причин) на предметних сторінках в журналі до 20-00.

12. Якщо вчитель з поважних причин не може проводити заняття, він заздалегідь повідомляє про це адміністрацію . Для забезпечення освітнього процесу організовується зміна розкладу.

Класний керівник щоденно веде облік учнів в своєму журналі(хв – хворіє, пп –поважна причина(батьки повідомили), н- без причини)

Кiлькiсть переглядiв: 59